top of page
Klachtenregeling Boschje Bloemen

Bij Boschje Bloemen vinden wij klanttevredenheid zeer belangrijk. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over onze producten of dienstverlening, dan horen wij dit graag. Deze klachtenregeling is bedoeld om ervoor te zorgen dat uw klacht op een snelle en eerlijke manier wordt behandeld.

​

1. Hoe kunt u een klacht indienen?
Als u een klacht heeft, kunt u deze op de volgende manieren indienen:

  • Per e-mail: Stuur uw klacht naar boschjebloemen@outlook.com.

  • Per telefoon: Bel ons op 0628286533.

  • Persoonlijk: U kunt altijd binnenlopen in onze winkel op Spittaalstraat 52, Zutphen om uw klacht kenbaar te maken.

​

2. Wat moet u bij een klacht vermelden?
Bij het indienen van een klacht vragen wij u om de volgende gegevens mee te sturen:

  • Uw naam en contactgegevens.

  • Een duidelijke omschrijving van de klacht.

  • Eventueel de aankoopdatum en het ordernummer.

  • Eventuele foto’s of andere documenten die de klacht kunnen verduidelijken.

​

3. Behandeling van de klacht
Zodra wij uw klacht ontvangen, bevestigen wij de ontvangst binnen 2 werkdagen. Wij doen ons uiterste best om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, maar streven ernaar om binnen 5 werkdagen een oplossing aan te bieden. In sommige gevallen kan het nodig zijn om meer tijd te nemen voor onderzoek, maar wij houden u altijd op de hoogte van de voortgang.

​

4. Oplossingen bij een klacht
Afhankelijk van de aard van de klacht, kunnen wij de volgende oplossingen bieden:

  • Vervanging van het product.

  • Terugbetaling van het aankoopbedrag.

  • Een andere oplossing die in overleg met u wordt gevonden.

​

5. Escalatie van de klacht
Als u niet tevreden bent met de oplossing die wij bieden, kunt u altijd rechtstreeks contact opnemen met ons, de eigenaren van Boschje Bloemen. Wij zullen uw klacht met zorg en aandacht opnieuw bekijken en samen met u naar een passende oplossing zoeken.

​

6. Externe Geschillencommissie
Indien we er samen niet uitkomen, kunt u de klacht voorleggen aan de geschillencommissie of een andere relevante externe instantie. Deze instantie zal uw klacht beoordelen en een bindende uitspraak doen.

​

7. Vertrouwelijkheid
Wij behandelen uw klacht vertrouwelijk en respecteren uw privacy. Uw klacht wordt alleen gedeeld met de medewerkers die noodzakelijkerwijs betrokken zijn bij de oplossing.

​

8. Retourneren

Artikelen zijn onbeschadigd en ongebruikt binnen 14 dagen na aankoop te retourneren.

bottom of page